Vender tilbage
Forsendelse Returnerer til os
For at returnere din ordre skal du sende dit produkt til:
Dyke & Dean Dispatch, 2 Maunsell Road, Castleham Industrial Estate, St Leonards on Sea, East Sussex, TN38 9NL
Du er selv ansvarlig for at betale for dine egne forsendelsesomkostninger for returnering af din vare. Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes. Hvis du modtager en refusion, vil omkostningerne ved returfragt blive trukket fra din refusion.
Afhængigt af hvor du bor, kan den tid, det kan tage for dit ombyttede produkt at nå dig, variere.
Hvis du sender en vare over £50, bør du overveje at bruge en sporbar forsendelsesservice eller købe fragtforsikring. Vi kan ikke garantere, at vi modtager din returvare.
Leveringsproblemer og skader
Disse skal indberettes til os via e-mail inden for 3 hverdage efter levering. Inkluder venligst billeder og en beskrivelse af problemet til vores gennemgang. Når som helst efter denne periode kan vi ikke refundere eller erstatte. E-mail info@dykeanddean.com.
Bestillingsmangel
I det usandsynlige tilfælde skal dette rapporteres til os via e-mail inden for 3 hverdage efter levering. Når som helst efter denne periode kan vi ikke refundere eller erstatte. E-mail info@dykeanddean.com.
Vender tilbage
Vores politik gælder i 14 dage. Hvis der er gået 14 dage siden dit køb, kan vi desværre ikke tilbyde dig en refusion eller ombytning. Varer/Returnering skal være modtaget til Dyke & Dean inden for 14 dage efter køb af dig. Hvis varer/returneringer modtages efter dette, udsteder vi ingen refusion. Meddelelse til vores kontor om din returnering via telefon, e-mail, fax og eller brev inden for 14 dage betyder ikke, at der vil blive givet en refusion. En tilbagebetaling vil kun blive gennemgået, hvis varerne/returneringerne er modtaget inden for 14 dage til vores besiddelse.
For at være berettiget til returnering skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Det skal også være i den originale emballage. Kunder er ansvarlige for leveringsomkostningerne ved returnering af varerne. Send en e-mail til info@dykeanddean.com for at arrangere en returnering.
Flere typer varer er fritaget for at blive returneret. Papirvarer såsom magasiner eller notesblokke kan ikke returneres. Vi undtager ikke returnering af stofkabel, medmindre beløbet er en rullestørrelse på 100 meter.
For at fuldføre din returnering kræver vi en kvittering eller købsbevis og ordrenummer.
Du vil blive refunderet for vareomkostninger eksklusive forsendelsesomkostninger, når varerne er modtaget og bekræftet "som ny".
Returnering af handelsordrer (Storbritannien)
Alle leveringsproblemer, skader og ordremangler skal rapporteres til os via e-mail inden for 3 hverdage efter levering. Inkluder venligst billeder og en beskrivelse af problemet til vores gennemgang. Når som helst efter denne periode kan vi ikke refundere eller erstatte. E-mail info@dykeanddean.com.
Returnering af handelsordrer er underlagt et gebyr på 25 %. Vi tilbyder ikke returnering af skræddersyede varer, (inklusive møbler og belysning) modificerede produkter og afskårne længder af flex.
Hvis du er erhvervskunde, kan du returnere alle uåbnede varer i original stand, som kan sælges igen "som nye", inden for 14 dage efter dagen for modtagelse af varerne.
Returnering af handelsordrer (UDEN FOR UK)
Alle leveringsproblemer, skader og ordremangler skal rapporteres til os via e-mail inden for 3 hverdage efter levering. Inkluder venligst billeder og en beskrivelse af problemet til vores gennemgang. Når som helst efter denne periode kan vi ikke refundere eller erstatte. E-mail info@dykeanddean.com.
Returnering af handelsordrer er underlagt et gebyr på 30 %. Vi tilbyder ikke returnering af skræddersyede bestilte varer (inklusive møbler og belysning), ændrede produkter og afskårne længder af flex.
Hvis du er erhvervskunde, kan du returnere alle uåbnede varer i original stand, som kan sælges igen "som nye", inden for 10 dage efter dagen for modtagelse af varerne.
Tabte pakker
Vores procedure for manglende pakker træder i kraft, hvis din ordre ikke ankommer inden for 10 dage (kun Storbritannien) og 20 dage (internationalt) efter afsendelse, bedes du sende en e-mail for at informere os så hurtigt som muligt.
Vi vil undersøge dit krav, og hvis vi er overbevist om, at den manglende ankomst af produktet eller produkterne skyldtes os (Dyke & Dean), vil en refusion blive krediteret den Paypal-konto eller kredit-/betalingskort, hvorfra den oprindelige ordre blev foretaget. .
Vi tilbageholder retten til at nægte at foretage fremtidige leverancer til adresser, der anses for at være usikre.
Refusioner (hvis relevant)
Vi vil bede om et billede af det pågældende produkt til at blive sendt til e-mail, der viser problemet i din ordre. Når vi har modtaget dette og accepterer en erstatning, bedes du sende dit produkt tilbage til os i Hastings. Når din returnering er modtaget og kontrolleret, sender vi dig en e-mail for at meddele dig, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også give dig besked om godkendelse eller afvisning af din refusion.
Hvis du bliver godkendt, vil din refusion blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive anvendt på dit kreditkort eller oprindelige betalingsmetode inden for et vist antal dage.
Forsinkede eller manglende refusioner (hvis relevant)
Det kan tage tid at udstede en refusion, vi tilstræber at refundere inden for 30 dage efter at have modtaget varerne tilbage fra dig. I nogle tilfælde udsteder vi muligvis en refusion baseret på et fotografi.
Hvis du ikke har modtaget en refusion endnu, skal du først tjekke din bankkonto igen.
Kontakt derefter dit kreditkortselskab, det kan tage noget tid, før din refusion er officielt offentliggjort. Kontakt derefter din bank. Der er ofte en vis behandlingstid, før en refusion bogføres. Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion endnu, bedes du kontakte os på info@dykeanddean.com.
Udsalgsvarer (hvis relevant)
Kun varer til almindelig pris kan refunderes, udsalgsvarer kan desværre ikke refunderes.
Skræddersyede bestillinger